Sighişoara

Sighişoara, Mureş, Transilvania, România.

După părerea mea, unul dintre cele mai frumoase oraşe din România. Stilul medieval 20151128_193410aduce oraşului o frumuseţe aparte, o frumuseţe unică. Străduţele înguste şi destul de aglomerate, şi mulţimea de turişti veniţi din toate colţurile lumii pentru a vizita şi pentru a fotografia – acestea sunt ingredientele perfecte pentru a crea un loc minunat, atât pentru vizitat, cât şi pentru relaxare.

Chiar dacă nu am avut parte de cea mai frumoasă vreme pentru o astfel de excursie, am vizitat tot ce s-a putut vizita.

Turnul cu Ceas, Turnul Fierarilor, Biserica Mănăstirii,  Casa Veneţiană, Casa Vlad Dracul (unde am găsit şi o mâncare excepţională), Primăria, Şcoala de Muzică Miron Neagu, Biserica Romano-Catolică, Turnul Cizmarilor, Turnul Croitorilor, Turnul Cojocarilor, Turnul Măcelarilor. Am urcat cele 176 de trepte ale scării acoperite şi am ajuns pe acorduri de chitară la Biserica din Deal şi la Liceul Teoretic Joseph Haltrich. Pe lângă acestea, am mai văzut  Piaţa Cetăţii şi Casa cu Cerb, toate fiind de o frumuseţe impresionantă.

Am mai spus-o si ma repet, Shighisoara este unul dintre cele mai frumoase orase din Romania, motiv pentru care m-as reintoarce aici de cate ori as avea ocazia. Sper ca v-am convins si pe voi!!!

Pentru mai multe fotografii, va invit sa intrati pe pagina de facebook Travelicious :).

20151129_142238

20151129_145026

20151129_145133

20151129_145709

DSCN6162

 

