Aparat foto sau telefon?

illustration-differences-traveler-tourist-holidify-6

Personal, am un pic de inclinatie catre fotografie si editare foto. Nu sunt profesionistă, dar nici nu dețin aparatură profi.
Momentan am un Nikon L820, cu care reușesc să-mi fac treaba foarte bine atât pe partea video cât și pe partea foto, iar când nu am aparatul foto la îndemână, folosesc un LG G3.
Deși înainte toată lumea era înnebunită după aparate foto, mai mult sau mai puțin performante, mai nou am observatTravellers că este mai important să poți să uploadezi poza pe facebook, decât să ai o fotografie de calitate. In plus de asta, multe dintre telefoanele din ziua de azi ajung foarte aproape de nivelul unui aparat foto, aşa că majoritatea preferă varianta mai rapidă şi mai uşoară.

Mie îmi place să fotografiez, aşa că aleg varianta cu aparatul foto. În general, atunci când plec în vreo excursie, fac poze atât cu aparatul, cât şi cu telefonul. Practic  am aproape aceleaşi fotografii şi pe telefon, dar şi pe aparatul foto, diferenţa o face doar calitatea acestora.

Singura problemă la aparatele foto, cel puţin la cele profesionale, este dimensiunea acestora. Mai ales când trebuie să mergi mult pe jos, este puţin mai greu să cari cărămida la gât, darrrrr…..ce nu face omul pentru nişte fotografii reuşite. Tocmai acesta a fost unul dintre motivele pentru care mi-am ales Nikon-ul, dar mai multe detalii va voi da intr-un alt articol :).

Momentan mă descurc cu ceea ce am pe partea foto-video, dar în viitorul apropiat preconizez achiziţionarea unui GoPro pentru fotografii mai drăguţe.

 

Voi folosiţi un aparat foto? Ce model?

 

