Cum mă pregătesc de vacanţă

luggage

Am început să număr zilele până când mă voi îmbarca şi eu în maşinuţă către frumoasa Grecie. Se pare că A.M.R-ul a ajuns la 4 săptămâni, şi chiar dacă pare destul de mult, să ştiţi că mulţi dintre voi veţi fi deja înapoi în birou atunci când eu, timp de două săptămâni, voi sta întinsă pe plaja cu o carte şi o bere în mână. Ies! Aşa mă mai consolez şi eu :).

Chiar dacă teoretic mai trebuie să treacă un car de ani până să plec şi eu în mult aşteptatul concediu, mă gândesc că dacă iau lucrurile din timp, s-ar putea să plec mai cu drag, aşa că bagajul meu (deja) începe să prindă contur. Să nu vă gândiţi că deja stau cu trollerul in mijlocul casei şi îmi pun hainele în el, nu, dar in my mind, totul începe să prindă contur.

holidaySpre exemplu, weekendul acesta mi-am dat seama că trebuie să-mi cumpăr o carte de citit la plaja şi un slefie stick. Cartea e carte, şi nu pot pleca fără ea, iar băţul de făcut poze…nu mă interesează în mod special, dar trebuie să fie şi el prezent. După aceea mi-am dat seama că ar trebui să fac curăţenie printre pozele din telefon, pentru că s-au adunat cam multe şi trebuie să le facem loc celor noi, de la mare. Apoi….mi-am dat seama că mai am o lună la dispoziţie ca să fac toate astea, şi ar trebui să revin cu picioarele pe pământ.

Dar cum timpul trece foarte repede, mintea mea încă se gândeşte la ce am de făcut, de adunat, de cumpărat, pentru că îmi place ca totul să fie organizat din timp.

Voi cu cât timp înainte de a pleca în vacanţă vă pregătiţi bagajul?

 

 

