5 lucruri must-have atunci când pleci la drum lung (anti-plictiseală)

musica

 

 

După cum am mai spus şi în articolul anterior, concediul meu de anul acesta se va desfăşura în frumoasa Grecie, mai exact în Lefkada. Deşi destinaţia este una superbă, până să ajung acolo mă aşteaptă un drum lung cu maşina.  Sunt o mare fană a călătoriilor cu maşina, dar acestea trebuie tratate puţin altfel.

Pe lângă obişnuitele pregătiri care te ajută să ajungi in siguranţă până la destinaţie, mai trebuie făcute şi pregătirile anti-plictiseală… mai ales pentru persoanele care nu pot să doarmă în maşină sau în autocar.
Cele mai importante accesorii fără de care nu plec din casă, nu doar la drumuri mai lungi, sunt căştile. Salvarea, sufletul şi viaţa mea sunt ele…acele micuţe dopuri care te pot salva de la multe.  Te pot salva de la discuţii interminabile şi enervante ale vecinilor de călătorie, te pot salva de la o muzică pe care în mod normal nu o asculţi sau pur şi simplu te ajută să te relaxezi şi să simţi timpul trecând mult mai repede.

Cărţile sunt un ajutor de nădejde atunci când plecăm la drumuri lungi. O carte bună te ajută să treci mai repede peste monotonia unui drum lung. Dacă nu eşti cel mai pasionat om de pe pământ de cărţi, poţi să apelezi la reviste cu un subiect care să te intereseze. Ideea e să nu te plictisească mai tare decât eşti deja :)).

books

Dacă eşti fan filme, te poţi echipa cu un laptop sau o tabletă, pe care să ai câteva filme. La partea aceasta este puţin mai greu cu încărcarea bateriei, dar cu un încărcător de maşina sau o baterie externă puteţi rezolva şi problema aceasta.

Integrame, sudoku, jocuri… chiar dacă par foaaarrteee demodate pentru timpurile în care trăim, mie imi place să mă bucur de ele în concediu. Îmi pun mintea la contribuţie fără alte notificări şi fără grija bateriei :).

