Nikiana & Nidri – Lefkada

wp-image-239182002jpeg.jpeg

Am ajuns in tara de o luna si inca nu am apucat sa pun cap la cap toate ideile despre concediul de vara aceasta.

Dupa cum am mai spus, timp de doua saptamani m-am pierdut in frumoasa Grecie, mai exact pe insula Lefkada. Imi doream sa ajung in acest loc de foarte mult timp, asa ca bucuria a fost cu atat mai mare.

Dupa un drum obositor de aproape 20 de ore, am ajuns la destinatie, mai exact in statiunea Nikiana. Despre aceasta statiune nu voi spune prea multe, pentru ca nu prea am ce. Un satuc mic, linistit, fara prea multe plaje si cu tot atat de putine locuri mai…animate.

Pentru ca m-am hotarat destul de tarziu sa plec in concediu, locurile la agentii au fost limitate, de asta am ajuns sa ma cazez intr-un catun mic cu un singur super-market si doua restaurante. Totusi, nu mi-a parut rau. Nu sunt o mare fana a plajelor aglomerate, iar serviciile de la restaurantul The Breath of Zorbas au fost ireprosabile. In plus de asta, cu 1,80 € se poate ajunge oriunde pe insula cu autobuzul, iar acesta circula pana noaptea tarziu…..soooo….no panic!

NIKIANA

O statiune micuta de pe insula Lefkada, situata pe coasta de est, la 6 km distanta de Nidri si la 10 km distanta de capitala insulei. Eu i-as spune mai mult un satuc, pentru ca este destul de mica, si nu foarte populata. Locul ideal pentru liniste si relaxare. Cum am spus si mai sus, nu prea sunt multe de facut in acest loc. Plajele destul de putine, mici, si cele mai multe neamenajate, restaurante putine, fara prea multe posibilitati de a practica sporturi si fara viata de noapte.

NIDRI

Desi am auzit o gramada de pareri pozitive despre aceasta statiune, cand ajuns acolo, am respirat usurata pentru ca nu am gasit cazare. O statiune foarte aglomerata si foarte populata cu romani. M-a dus putin cu gandul la Paralia Katerini, unde peste tot eram abordata de romani, sau oameni care vorbeau cate putina romana.

In rest, o multitudine de restaurante, cafenele, taverne, plaje destul de mici, dar amenajate, posibilitatea de a face sporturi nautice si autobuze destul care fac legatura cu alte statiuni, plaje sau cu capitala.

Pentru o zi mi-a placut, dar nu cred ca m-as caza un sejur intreg aici. Din punctul asta de vedere castiga Nikiana :). Prefer linistea si oamenii civilizati :)).

 

