Patru zile in Italia doar cu bagajul de mana

traveltoitaly

Au mai ramas cateva zile pana la plecarea mea in Bari. Incep sa am putine emotii, pentru ca am ales sa fiu wild, astfel incat voi pleca DOAR cu bagajul de mana.  Mda, exact, fucking bagaj mic de mana. Buuttttt, nu e panica man. Asta-i farmecul si o mica parte fun a trip-ului.

Pentru prima oara in viata mea va trebui sa fac o simulare de bagaj, ca sa fiu sigura ca reusesc sa ma incadrez in cm permisi de WizzAir pentru un bagaj mic de mana. Imi voi lua cu mine DOAR strictul necesar pentru cele patru zile, iar ce imi va lipisi, voi cumpara de acolo. Cam asta ar fi planul.

Nu stiu cum o sa reusesc sa ma tin de plan, tinand cont ca anul trecut am fost la Sibiu 4 zile si am avut la mine un troller plin cu lucruri.

lista-bagaje

REVIN CU DETALII DUPA SIMULARE :)))

