Alberobello – Italia

 

IMG_1477

Cu ocazia zile de 8 martie, am zburat catre Bari cu Wizz, iar de acolo am luat un tren care m-a lasat in Alberobello.

Am poposit aici doua nopti si doua zile, pentru a vizita casutele mici, stradutele inguste si peisajele frumoase.


Am descoperit un loc minunat. Un satuc plin de istorie si de locuri frumoase. Casutele cu acoperisul lor mic iti dau impresia ca traiesti intr-un sat de pitici, iar peretii albi imaculati te fac sa-ti imaginezi un loc de poveste.

Chiar daca nu ai prea multe de facut sici, in afara de a vizita casutele, de a te plimba prin comuna si de a admira peisajul rup din povesti, este un loc perfect pentru relaxare. Eu una m-am rupt cu totul de realitate in Alberobello si am intrat cumva in poveste.


Mi-a placut mult si il recomand cu drag pentru a fi vizitat.
 

