Telefonul intr-o tara straina

8f92a4e7bb377d0410c26262dd5d3bf1_bring-along-plenty-of-snacks-a-clipart-safe-trip_1200-900

 

Au mai ramas vreo doua luni de asteptare pana la urmatoarea mea vacanta “mare” , dar incet, incet, incep sa pregatesc toate detaliile. Bilete de avion, bagaje, ultimile cumparaturi, diverse produse, aparat foto, acumulatoare, telefoane etc. etc.

Pe langa toate acestea, incerc sa gasesc o solutie pentru evitarea costului suplimentare datorita apelurilor, sms-urilor si mai ales datorita folosirii internetului mobil intr-o tara straina.

O varianta ar fi un abonament sau o optiune la cartela pre pay care sa iti ofere posibilitatea de a folosi abonamentul in tari straine fara costuri suplimentare. Aici trebuie sa avem grija sa ne activam din timp roamingul. Am auzit diferite variante in care oamenii au omis aceasta parte si au ramas fara telefon pe parcursul concediului.

O alta optiune ar fi cumpararea unei cartele pre pay de aici si folosirea acesteia  doar pe parcursul excursiei pe un alt telefon. Ar mai fi varianta cumpararii unei cartele cu numar din orasul in care mergeti si la fel, folosirea acesteia doar pe parcursul excursiei. Nu stiu exact daca se merita in toate tarile, dar este bine sa ne informam inainte.

Ca si optiune castigatoare pentru mine –  am doua telefoane, unul pe abonament, al doilea pre-pay. Al doilea este telefonul principal pentru calatorii, pentru ca este incarcat cu credit si folosit pana la epuizarea acestuia :).  Mi se pare cea mai ok varianta si cea mai practica. Asa pot sa folosesc internetii si minutele exact atat cat imi doresc, fara am surprize neplacute atunci cand imi vine factura.

