Duminica in natura

hernc

Zilele trecute am decis sa ies din casa pentru a profita de timpul liber si de vremea superba de afara, m-am urcat in masina si am plecat catre Herneacova, un loc minunat foarte aproape de Timisoara.

harta

Un drum scurt de vreo 30 de minute cu trecere pe langa Cramele Recas si cu multa voie buna :)).

her1

Ajunsi la Domeniile Herneacova am descoperit un loc frumos, plin de verdeata si cu foarte multi oameni relaxati. Acestia erau efectiv intinsi pe paturi sub copaci, se jucau cu mingea, se jucau cu animalele de companie sau pur si simplu stateau in liniste la umbra.

Noi am vizitat grajdurile cailor, ne-am jucat cu ei, i-am poza, i-am mangaiat si am mai stat la povesti :)). Dupa am facut o plimbare prin padure unde am descoperit un traseu foarte dragut  facut prin copaci. Cred ca cei mici s-ar bucura foarte tare de aceasta experienta atat de aproape de casa.

Cat cei mici se catara prin copaci, cei mari pot sa calareasca, sa se dea cu tiroliana sau pur si simplu sa stea la o terasa servind un mic si o bere rece :).

her5her6

