Dream Trip – Barcelona 2017

spain cover

Oleee!!!

Desi nu am fost niciodata foarte atrasa de Spania, mi-a fost oferita sansa sa ajung aici si sa vizitez locurile mai importante. A fost mai mult un City Break decat o calatorie in sine, dar aceste cateva zile petrecute in aceste locuri minunate, m-au facut sa imi dau seama ca imi doresc sa ma intorc aici cat mai repede.

 

IMG_5844

In cele cateva zile petrecute aici am reusit sa facem un tur cu autocarul prin Barcelona, cu oprire in port, pe Las Ramblas, si la Sagrada Familia.

Nu sunt genul care sa vizitez stadioane, asa ca m-am multumit cu trecutul pe langa Camp Nou, in schimb mi-a parut extrem de rau ca nu am apucat sa vad Parcul Guell. Cel mai intemeiat motiv pentru care ma voi intoarce cat de curand in Barcelona.

DSCN7044

DSCN7045

DSCN7056

DSCN7065

DSCN7067

DSCN7076

DSCN7078

 

