Review 2017

traveler

Pentru ca ne apropiem de finalul anului, am decis sa fac un mic review, o mica recapitulare a calatoriilor din 2017.

Din pacate nu pot sa ma laud cu un an foarte productiv in acest domeniu, dar cateva calatorii am bifat.

Am inceput anul cu o  calatorie in Italia.  Am zburat pana in Bari, iar de aici am luat trenul catre Alberobello si Matera. Niste locuri frumoase, in care m-as intoarce cu tot dragul pentru peisajul si locurile minunate.

In perioada sarbatorilor pascale, am fugit pana la Oradea.  Am mai trecut prin sau pe langa Oradea si am fost de nenumarate ori la Baile Felix, dar niciodata nu m-am oprit in oras ca sa vad despre ce este vorba, dar de data aceasta, profitand de zilele libere, am luat-o la fuga :).

In luna iulie am vizitat foarte putin Spania  – Barcelona si lloret de Mar, iar in drumul spre casa am facut o oprire in Monaco <3.

In august am petrecut un weekend la Sibiu si la Alba Iulia (din nou cu <3), iar in rest m-am plimbat prin imprejurimile Timisoarei:

Parcul National Retezat

-Herneacova

-am participat la un super miting aviatic organizat la aeroportul din Timisoara.

 

UPDATE:

In luna noiembrie am avut parte de o excursie neprevazuta in maricelul si frumuselul Cluj Napoca.  Aici am explorat acest oras minunat timp de trei zile, iar la intoarcere am facut un popas la Salina Turda. 

Locuri minunate, alaturi de oameni minunati :).